woensdag

Geef uw miskopen door zodat anderen er van leren.
Schrijf ze op in een reactie onderaan de pagina.

10 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat: Een spelletje voor de Playstation
    Waar: Intertoys, Van Swindenstraat Amsterdam

    Klacht: er was geen prijs op het doosje. Het was omringd met allerlei spelletjes à 14,95. Ik had andere dingen gekocht. Pas bij de kassa zag ik op het bonnetje dat het spel 29,95 euro was. Ik zei dat ik het spel niet wou voor die prijs. Maar ik mocht alleen ruilen tegen een ander spel voor dezelfde prijs. Dat wilde ik niet.
    Uiteindelijk (omdat ik niet bedaarde) kwam de filiaalchef erbij, en die smeet het geld op de toonbank zonder mij een woord of een blik te gunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat:een spelletje voor de xbox
    Waar: intertoys Amsterdam

    Klacht: ook ik heb een klacht over spelletjes bij Intertoys. Mijn kinderen hebben een spelletje gekocht voor de xbox, terwijl ze een (ouder) model hebben. Dezelfde dag belde ik dat dat niet in orde was. Maar toch kregen wij geen geld terug. We mochten ruilen voor een ander spelletje, maar we hadden er niets aan, want ze hadden niets dat op onze (oudere) xbox kon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat: dollars
    Waar: ABN Amsterdam

    Klacht: Een verjaarde klacht, ik weet het, maar het heeft me destijds enorm in de problemen gebracht, en ik kon nergens terecht. De ABN (destijds nog niet ABN-Amro) verkocht mij 20 jaar geleden valse dollars!!! Al mijn spaargeld had ik erin gedaan. Toen ik ze weer wou inleveren kwam het aan het licht en werd ik als een misdadiger bestempeld. Alsof ik die dollars zelf had vervalst! Ik had geen poot om op te staan. De dollars werden in beslag genomen, en ik kon naar mijn spaarcenten fluiten. Ik probeerde medestanders te vinden door een advertentie te plaasten in de landelijke kranten, maar ze weigeren stuk voor stuk. Ze wilden de advertentie-inkomsten van de ABN niet kwijt.
    Nadien eiste ik dat eventuele vreemde valuta's werden doorgelicht voor ik ze in handen kreeg, maar dat werd keer op keer geweigerd. Kortom: als je ze koopt mag je ze niet controleren, en als je ze inleverd, worden ze wel gecontroleerd!
    Ik ben blij dat ik dit nu eindelijk aan de grote klok kan hangen, want ik heb me daar jaren ongelooflijk belazerd over gevoeld. Het was ook nog in een tijd dat ik een zeer armoedig bestaan leidde.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wil graag reageren op het ABN verhaal. Een aantal jaren geleden stond er in de krant dat de ABN op grote schaal geld heeft witgewassen. Ik weet niet precies hoe, maar Uw verhaal zou misschien wel kunnen passen in een strukturele manier van de ABN om van verkeerd geld af te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat: Maggi kippenbouillon
    Waar: Supermarkt

    Klacht: de Maggi kippenbouillonblokjes die je in Nederland koopt, is minder lekker dan die uit andere landen (concrete voorbeelden uit Senegal en Frankrijk). In de Franse blokjes zit 7,4% kippenvlees. In de Nederlandse 3,2%. En dat proef je. Dat proefde ìk in ieder geval, voordat ik op het lumineuse idee kwam om het etiket te lezen. Waarom is dat? Het is toch hetzelfde merk! Hebben ze op het hoofdkantoor van Maggi een regel die zegt: "Nederlanders geven niet om smaak, dus de blokjes voor Nederland hoeven niet zo lekker te zijn?"
    Belachelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat: Tandpasta spuitbus van Aquafresh
    Waar: Albert Heijn

    Klacht: de spuitmond slibt na een dag al dicht.
    Er ontstaat geen bijzondere schuim zoals beloofd door de reklame. Doodgewone tandpasta in een onhandige verpakking.
    Tergend duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat: uitbreiding voor de Bleu Travel Polis
    Waar: Postbank

    Klacht: Eenmalige uitbreiding voor werelddekking gevraagd. Telefoniste verzekerd dat het niet door gaat lopen. Maar het liep wel door.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. www.ah.nl/fotoservice
    die site is zooo slecht
    je kan alleen foto's erop krijgen als je afdrukken van digitale foto's bij ah bestelt, en dan ook nog slechts via het internet, dus niet in de winkel.
    als je analoge foto's laat afdrukken in de winkel dan kun je ze wel op een cd krijgen, maar je kan die foto's vervolgens niet online zetten op hun site, daar moet je dan een aparte site voor gebruiken.
    Wat een service! Belabberd gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bij Coolblue op 8 juli 2018 een TV (Philips 32PFS6402) gekocht. Leek een goed toestel. Helaas, binnen drie jaar zowel boven als onder in het scherm komt een grijze mistbalk, zodat je zowel boven als onder een nog nauwelijks zichtbaar beeld hebt. Volgens de richtlijnen van Techniek Nederland mag je van een TV verwachten dat deze langer mee gaat. Kan 'misschien' gerepareerd. Moet je wel kosten maken. Maar geen Philips TV meer kopen. Helaas Coolblue.

    BeantwoordenVerwijderen

Meld hier uw miskoop